اطلاعیه انتخاباتی شورای دانش‌آموزی

با نام و یاد خدا
این‌جانب شروین زمانی، برنامه‌های انتخاباتی خودم را اعلام می‌کنم:

۱‌. من به تک تک شما بچه‌ها قول میدم که در جلسات شوراع هر نَذَری که دادم، سریع بهتان منتقل کنم و بگویم که چه کسی مخالف برگذار کردن جشن‌های خوب و خوراکی‌های خوشمزه بود. چون برای من شفافیت از همه چیز در شوراع، مهمتر است. درست‌است‌ که برای دور قبل هم چنین قولی داده بودم. اما به خاطر اینکه یه چیزایی بود شما نمیدونستین، نتونستم بگم. ولی به جان معاون مدرسه بقلی، این‌دفعه دیگر هرکاری کردم میگم.

۲. به همه‌ی شما عزیزان پیشنهاد میکنم به گروه من و رفیقام، یعنی گروه بچه‌های گنگ رعی بدین تا ما باهم مدرسه‌ای آباد براتون بسازیم‌. تیم ما در دور قبلی شوراع می‌خواست جشن‌های زیادی برگزار کند و قیمت ساندویچ ها را به نصف قیمت کاهش دهد. اما وقتی صبح شنبه بیدار شدیم دیدیم آقای معاون، ساندویچ را گران کرده و ما با این که در جلسه بودیم تازه فهمیدیم.

انتخابات دانش آموز و وعده انتخاباتی۳. همه‌ی شما بچه‌های مدرسه می‌دانید که من از نذر علمی در مدرسه تک هستم. همچنین از نذر علمی بهترین شخص در مدرسه هستم‌، بودم و خواهم هست. پس شماها باید به من که در درس‌های ریاضی بعد دوسال با نمره عالی ۱۳ قبول شده‌ام، رعی بدهین. در ضمن، به اون دانش آموزان بدی که به این‌جانب بیخودی تهمت زدند که برای بچه های گروهم ساندویچ مجانی میخرم باید بگویم که خیر!
بنده به علت اینکه بوفه‌ی مدرسه، ساندویچ‌های ۴۰ هزار تومانی را با تخفیف به من ۵۰ هزار تومان می‌فروشد برای ۱۰ تا از دوستانم مرامی ۶۰۰هزار تومان دادم و ۱۰ تا ساندویچ با تخفیف عالی از بوفه گرفتم.

۴. لازم به شحر است که علی نشت رادی پسرخاله و مسئول فعلی آب خوری مدرسه و فرید آقاجانی، رفیق جینگ بنده و مسئول انتظامات فعلی مدرسه که در دوره‌ی قبلی شوراع دانش آموزی بنده مَنسوب شدن، بر اثاث لیاقت خودشان بود و من هیچ نقشی در انتخاب این دانش آموزان خوب مدرسه نداشته‌ام.

۵. در آخر میخواهم بگویم اگه من در این دوره‌ی شوراع دانش آموزی توسط آقا معاون به عنوان نامزد انتخاب نشوم انتخابات شوراع دانش آموزی را غیررسمی اعلام میکنم و گروه سه تفنگ‌دار، سرویس بهداشتی مدرسه را تحریم کرده و دیگر تا اطلاع ثانوی بر خود فشار می آوریم و آقا مدیر را مهکوم میکنیم.

و در آخر در جواب اون بچه های حسودی که دوره ی قبل به من تهمت خریدن ریع یک بچه بد گفته و بدانید که من برای اینکه رای مدرسه از مدرسه‌های دیگر بیشتر بشود به شما بستنی دادم تا علاقه‌ی‌تان به ریع دادن بیشتر شود. چون از یک کانال واتساپی خواندم برای رعی دادن خیلی مفید است. وگرنه من به ریع دادن به آدم سالم خیلی اعتقاد دارم و از این جور کارها در مرام بنده نیست.

بوس به همتون
شروین زمانی (همان جمال عین اللهی)، عضو سابغ شوراع مدرسه

+ با همین موضوع بخوانید: مهندس‌شاه!

۴/۵ - (۱ امتیاز)
هشتگ‌ها: انتخاب اصلح،انتخابات،دانش‌آموز،دموکراسی،رفراندوم،شورای دانش‌آموزی،مجلس،مجلس شورای اسلامی،مدرسه،وعده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مانع طرح مسکن ملی
keyboard_arrow_up